Rendelő:

H-1085 Budapest, Mária utca 13.

Telefon:

06-1-266-76-77

06-30-932-38-62

info@feisalclinic.hu

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Kezelések-Gyökérkezelés

A foggyökér a fog állcsontokban elhelyezkedő része. A gyökerekben 1-1, ritkábban 2 csatorna húzódik, mely a fogat ellátó érzőideget és ereket közbezárja.

Gyökérkezelésre akkor van szükség, ha olyan mély a szuvasodás, hogy a gyökércsatornát is eléri a fertőzés. Ilyenkor a fogbél vagy begyulladhat, amit a hidegre érzékenység jelezhet; vagy apránként elhal, ami szinte tünetmentesen, esetleg bizonytalan, enyhefájdalommal kísérve történik. A fog esetleges mechanikus sérülése esetén is megnyílhat a gyökércsatorna, ami szintén a gyökérkezelést teszi szükségessé.

A gyulladás folyamán a baktériumok elkezdik lebontani a csatornában lévő szöveteket. A bomlástermékek felszaporodása a gyökércsatornán belüli nyomásnövekedéshez vezet, ami fájdalommal jár. Ilyenkor szükséges a csatornák teljes tisztítása és hermetikus lezárása, vagyis a gyökérkezelés.

A gyökérkezelést érzéstelenítés alkalmazásával végezzük, így az fájdalommentes a páciens számára. Elektonikus gyökérhosszbemérést,gépi csatornamegmunkálást alkalmazunk,mely a legjobb eredményt garantálja.

| Webmester |

Copyright © 2013. Minden jog fanntartva. Feisal Clinic H-1086 Budapest, Mária u. 13. Telefon: 06-1-266-76-77