Rendelő:

H-1085 Budapest, Mária utca 13.

Telefon:

06-1-266-76-77

06-30-932-38-62

info@feisalclinic.hu

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Kezelések-Szájhigiénia

A fogak felszínén és az íny alatt lévő fogkő és lepedék eltávolítása és a fogak felszínének polírozásából áll. A kezelés után megszűnik a fogkő okozta mechanikai irritáció és a fogkőben megtelepedett baktériumok által okozott ínygyulladás, fogínyvérzés, rossz lehelet.

A tökéletesen elkészített tömések és fogpótlások előfeltétele a jó szájhigiénia és a gyulladásmentes, egészséges íny.

A polírozás során a fogak felszíne kivilágosodik, így esztétikailag is pozitív változáson mennek át fogai. A szájhigiéniai kezelést erre kiképzett szakember, a fogászati higiénikus (dentálhigiénikus)végzi. A fogkő eltávolítása egy ultrahanggal működő szerkezettel, az un. depurátorral történik. Az íny alatti fogkövek eltávolítását Gracey-féle kanalakkal végezzük, ami a fogkövet az ínyben megsértése nélkül távolítja el. Az ételek, nikotin, és egyéb elszíneződések eltávolítását egy erre speciálisan kifejlesztett készülékkel, majd polírozó gumiharanggal és polírpaszta segítségével tesszük teljessé, így fogainak felszíne sima és fényes lesz.

A fogak egészségének, megfelelő állapotának megőrzéséhez félévente javasoljuk a kezelés elvégzését.

| Webmester |

Copyright © 2013. Minden jog fanntartva. Feisal Clinic H-1086 Budapest, Mária u. 13. Telefon: 06-1-266-76-77